لذت کامل از نوتیفیکشن سنتر آی‌او‌اس 5
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 
چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 18:2 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

در روزی که اپل iOS 5 را معرفی کرد یکی از خبرهای خوب برای کاربران اضافه شدن Notification Center به این سیستم عامل بود. اما جامعه جیلبریک کنندگان که هرگز به قابلیت های ارائه شده آی او اس توسط اپل قناعت نمیکرد، اینبار نیز تمرکز خود را بر روی نهایت استفاده از پتانسیل های این قابلیت جدید، قرار داد. 

برنامه IntelliScreenX نام ابزاری است که خیلی ها آن را به تنهایی مهم ترین دلیل برای جیلبریک کردن آیفون میدانند. اما این برنامه چه قابلیت هایی را به Notification Center اضافه میکند؟ 

پس از نصب این ابزار نوتیفیکیشن سنتر شما به چند صفحه تقسیم میشود که مانند صفحات iOS میتوانید بین آن ها جا به جا شوید. در صفحه اولیه، برنامه سه ویجت فید خوان، ساعت و هواشناسی را برای شما اضافه میکند و اگر کمی صفحه خود را به پایین بکشید Shortcut هایی برای کار های مختلف مانند خاموش و روشن کردن وای‌-فای، قفل کردن چرخش صفحه و… را پیدا میکنید. 

در صفحه بعدی میتوانید ایمیل های خود را مشاهده کنید و در NC به مطالعه آنها بپردازید. صفحات بعدی نیز به توییتر و فیسبوک اختصاص دارند که امکان دیدن مطالب و آپدیت کردن آنها در داخل NC برای شما فراهم شده است. در نهایت صفحه ای برای فید خوانی اختصاص داده شده که سرعت اطلاع شما از اخبار و مطالعه آن را دو چندان می کند.

 

شما همچنین میتوانید از هرجای نوتیفیکیشن سنتر که خواستید پیامک ارسال کنید و یا به پیامک های دریافتی پاسخ دهید. در آخر جالب است بدانید که IntelliScreenX کلیه این قابلیت ها را بر روی Lock Screen شما هم فعال میکند و سرعت دسترسی‌تان را بسیار بالا میبرد.

این برنامه با قیمت 9.99 دلار در سورس ModMyi موجود است که پس از جیلبریک و از طریق سیدیا میتوانید آن را دانلود کنید.

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.